Skrattar åt min musik

Gled in på Tigers blogg och hittade denna alternativa lista som jag bara var tvungen att göra.

Instruktioner:
- Sätt din musik på blanda.
- Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
- Använd sångtitlen som svar på frågan.


1. Hur mår du idag?
This is my life - Kim Larsen & Gasolin

2. Kommer du komma långt i livet?
Här kommer sommaren - Balsam Boys

3. Hur ser dina vänner dig?
Trick me - Kelis

4. Kommer du gifta dig?
Fit but you know it - The streets

5. Vad är ditt livs themesong?
Walk idiot walk - The Hives

6. Vad är ditt livs historia?
When to hold on - Jennifer Brown

7. Hur är skolan för dig?
Eventually it'll break your heart - Moneybrother

8. Hur kan du komma framåt i livet?

Broken arrows - Jose Gonzáles

9. Hur kommer imorgon vara?
Round here - Counting Crows

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Livet är en fest - Nationalteatern  (hahahaha, detta var så klockrent)

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Maria (I like it loud) - Scooter

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
In da club (Vikingarna Vs 50 cent) - Per-Arnez

13. Hur är det med ditt liv?

Måste vara två - Lars Winnerbäck

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?

Looking for love - September

15. Hur ser världen på dig?
Put your hands up for Detroit - Fedde Le Grande


16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Hurt - Johnny Cash  (ojdå, inte så bra odds)

17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
She's Madonna - Robbie Williams

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Evighet - Carola


19. Har du en djup & mörk hemlighet?
Kom följ med mig - The Pinks


20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Sorglös Samba - Sällskapsresan

21. Hur kan jag göra mig själv glad?
Don't stop movin' - Velvet


22. Kommer jag någonsin ha barn?
I only - Beat shakerz ft Alicia

23. Vad är några tips till mig?
Akta dej vad du är min - Grönwalls


24. Hur kommer jag bli igenkänd?
White horse - Kyau vs Albert

25. Vad är min danssång?
Världens bästa servitris - Lotta Engberg

Jag skrattar efter denna lilla test. Det visar på vilken massa olika sorts musik jag har på min dator, en hel del pinsamt. Jag skrattar lite till....


Kommentarer
Postat av: theresa

Hej! Va roligt att du vart inne hos mig! Jag hittade igen din "länkning" via besöksloggarna, om du undrade hur jag hittade hit! Måste verkligen säga att det var en braaa blandning i din dator! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback