Så, vad gjorde den håriga, osminkade singeln?

Jag kan inte låta bli att tycka att livet är lite småironiskt och retsamt ibland. Jag är som bekant singel, sover allt som oftast ensam men håller ögonen öppna för sängsällskap ännu oftare. Igår kväll lade jag mig för en gångs skull tidigt, jag struntade i lägenhetens extremt röriga tillstånd och brydde mig inte om att ansa kroppsbehåring vid kvällens dusch. Självklart, när annars, så fick jag ett frestande sms med en erotisk underton. Så, vad gjorde den håriga, osminkade singeln? Jo, hon tackade nej till sensuellt umgänge och försökte somna om... Jag sov inte gott inatt!

Kommentarer
Postat av: Erik

Inte alltid man orkar med sånt ärligt talat.... helt okej att tacka nej ibland! Men bara ibland.

Postat av: Jenny

För en tjej med vild fantasi så får man ju lätt för sig att det är denne "Erik" som messade fröken inatt... Hehe. Men håller med, det finns inte mycket som är bättre för celibatet än orakade ben och oduschad kropp, haha.

2007-08-16 @ 16:35:48
URL: http://jennysundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback