Med kroppen glänsande av olja

Ska jag beskriva mig själv som tankspridd, flummig eller dum i huvudet? Jag hade nyss duschat, smort in kroppen med olja och virade en liten handduk runt min kropp. Tvättstugan kom in i mina tankar och innan jag hunnit tänkt så mycket så befinner jag mig tre trappor ner, på väg ner i källaren. Fortfarande med endast en liten handduk kring min kropp. När insikten kom till mig så tvärnitar jag och ser mig skräckslaget omkring, ingen annan i trappuppgången. Jag tänkte: What the hell och fortsatte ner, plockade ihop tvätten och gick upp igen. Allt endast iklädd en handduk med kroppen glänsande av olja och håret slickat mot mitt huvud....

Kommentarer
Postat av: Flisan

hahah!!
typiskt dig att tänka "what the hell"
:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback