Används för lite kondom nu för tiden

Jag trotsade mig själv och åkte bort från stan i fredags. Till en vackert ställe vid sjön, med vackra människor och trevligt umgänge.

image128

Jag landade mitt i en kubbfinal och fick delta i ett av lagen. De förlorade dock. Därefter blev det dryck, dans, roliga historier, kiss på dass och utanför. Jag fick träffa en lokal radiokändis, som så gärna berättade om det hela tiden. Allt detta var vansinnigt roligt, jag somnade halv tolv på lördagsdagen. Vaknade tre timmar senare och försökte vara en social människa, misslyckades fatalt med detta och somnade om på den soliga gräsmattan.

Och för er som tycker att det används för lite kondom nu för tiden, bevis för motsatsen finns nedan

  

Eftersom jag inte hade min kamera tillgänglig och därför saknar kort så har jag snott dessa kort från Lelles blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback