Var hittar jag en sådan? The search continues....

Påsken närmar sig och solen flyr, vad är det för stil? Jag som i mitt inre sett fram emot en härlig, varm och solig påsk som jag kunde spendera utomhus för en fin solbränna. Bitterheten smyger sig sakta över mig, eftersom de senaste veckorna varit solrika. Det ska hur som helst bli skönt med lite ledighet, sol eller inte. Ska besöka en inflyttningsfest på fredag vilket jag ser fram emot, hoppas bara att min manliga vän som alltid jobbar kan få vara ledig och umgås med oss.

Jag har faktiskt levt enligt planerna sen i måndags. Har promenerat 50 minuter varje dag och anförskaffat mig ett skapligt skavsår som pryder min hälsena. Dessutom knaprat lite frukt och grönsaker. Jag har all anledning att vara stolt över mig själv och det känns bra.

Ekonomin i mitt liv är som vanligt kaotisk. Fick en vansinnigt stor och tråkig räkning från förra sommaren, en olyckshändelse som skapade en vattenskada i min förra lägenhet. Dock fick jag mitt skattebesked idag som var goda nyheter i form av skatteåterbäring. I like! Det ordnar sig alltid, så småningom.

Jag vill ha en man, en humoristisk, trevlig, vacker och kramig sådan. Inte för ett seriöst förhållande med tillhörande problem utan någon jag kan träffa ibland, kramas lite med och sen lämna. Ingen som tror att vi är tillsammans efter en dag, som ringer konstant och försöker besöka mig utan förvarning, sådana ombedes vänligen försvinna. Utan en spontan, härlig personlighet som gillar att mysa. Var hittar jag en sådan? The search continues.... Glad påsk förresten!


Kommentarer
Postat av: Fantasia

Kikar in och önskar en skön och glad påsk!

Postat av: Siss

Va stolt jag blir over dig min fina... Fortsatt med promenixarna.. de gor dig gott (haha, karring jag e) Tanker massor pa dig o saknar min stora Siss sa oerhort... Jag hor av mig sa snart jag kan.. JAG AR NU MERA DYKARE :) Alskar dig. PUSSSSS

2007-04-09 @ 14:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback