Sammanlagt fem komma fyra kilo

Drygt två veckor efter mitt påbörjade viktminskningsprogram har resultaten verkligen börjat visa sig. Idag har jag varit på ännu ett besök hos min viktkonsulent och klivit på vågen. Jag kan inte annat än le när jag går därifrån och veckan som kommer ska jag utnyttja denna underbara känsla för att peppa och motivera mig själv. Så, är ni redo, damer och herrar, här kommer veckans mått:

Alla mått är totalt på 2 veckors ren Cambridgekur.

Vikt: -5,4 kg
Byst: -3 cm
Midja: -19 cm
Höft: -10 cm
Lår: -4 cm
Arm: - 6 cm

Målet närmar sig, jag har kommit en bit på vägen!




Kommentarer
Postat av: Beckan

Ingen är stoltare än jag :=)Jag älskar dig!

2006-09-02 @ 14:37:17
Postat av: Elin

Du är så förbenat duktig så det är galet! 20 cm i midjan, det är ju hur mycket som helst det! Jag hejar vidare på dig med mina vimplar och hejarop!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback