Tourettes syndrom?

Tog mig motvilligt iväg och tränade idag, med en t-shirt som såg ut som en dålig kopia av ett tält. Men styrketräning ger mig styrka och efter träningen kände jag mig mycket bättre, på något sätt som en bättre version av mig själv. Uppgraderade min gamla tråkiga version, till en svettig, umattad lite gladare version. Vandrade upp till min mor där mormor skulle bjuda på middag. Tycker om dessa familjesammankomster och uppskattar familjelivet mer än vad de flesta gör. Vi diskuterade pojkar, invandringspolitik, psykiska sjukdomar, syndrom samt ordningsvakter. Varierade samtalsämnen med varierande resultat...

Har diskuterat olika syndrom med vänner och släkt idag. Hur många syndrom finns det egentligen? Skulle tro att det enda jag kan ha drabbats av är Tourettes Syndrom eftersom jag i tid och otid slänger ur mig diverse osmidiga ord. En kille som min kompis dejtar tycker att jag är oerhört spontan och skön på ett roligt sätt. Antar att jag får ta till mig det som en komplimang.

En gammal klasskamrat till mig har kommit ut som lesbisk, på något vis inte alls oväntat. Hon har alltid varit den man trott skulle vara homosexuell i klassen, eftersom statistiken säger att det är ca. 3 st i varje klass i skolan som är homosexuella. En ute, två kvar!

Funderar på om jag ska lägga mig snart, men känner mig oinspirerad, trots träning och ännu en byrå som jag monterat åt min mor. När ska den kvinnan sluta köpa möbler som jag måste montera? Min syster har varit på dåligt humör ikväll och jag är hopplös på att bli smittad, så nu sitter även jag här med lite sur min. Offrar gärna en lilltå för lite sällskap i sängen ikväll. Någon som vill hålla om en snäll, ensam kvinna?
Någon som vill tycka om mig i alla fall? Skicka lite bra vibrationer åt mitt håll, tack!

Ett citat till:
"Den yttersta tragedin är inte de onda människornas brutalitet, utan de goda människornas tystnad"
Martin Luther King


Kommentarer
Postat av: Harvey

vibration skickad!

/Harvey

2006-01-25 @ 10:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback