Intressant upplägg hos elkedjorna...

Besökte två olika el-varuhus idag med min mor och min syster. Min mor hade bestämt sig för att köpa en TV till min lillasysters rum, hade även bestämt modell och valt ut en ur reklambladet som damp ner i postinkastet. Väl där så pratade vi med en säljare som beklagade att just den modellen och det priset inte fanns kvar, självklart fanns det en mycket bättre tv för 2000 kr mer. Detta verkar vara en affärside som de utnyttjar, att annonsera om en modell men sedan inte ha den hemma. Intressant!

Besökte mitt ex på hans arbetsplats idag för att lämna lite post. Har alltid tyckt att hans arbetskläder är lite småsexiga, men hans blick var olycklig och trivseln är nog inte så hög för honom. Han kändes kall på något vis. Förstår inte hur det kan ha blivit så mellan oss, från att ha haft ett förhållande så länge. Undra om även jag har förändrats.

Har inhandlat medicin för 1200 kr idag då mitt högkostnadskort uppenbarligen nollställts. Otroligt att det ska kosta så extremt mycket för lite tabletter. Men det var antagligen 1200 väl använda kronor får vi hoppas.

En bekant gav mig ett uppdrag idag. Att skriva en story till en film. Intressant, ska klura lite på det!

Min syster har fått någon slags energikick och vill ordna en massa saker här hemma, jag sitter bara i soffan med stora ögon och förstår inte vad som händer.... Jag är ju själv lugnet personifierat!

Jag har förövrigt gett upp tanken på att återfinna bocken, det blir en ny julbock nästa år...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina texter förgyller..
/En försvunnen själ.

2006-01-16 @ 17:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback