Efterlyser en bock

Skickar ut en allmän förfrågan om vem som tagit vår julbock? Upptäckte häromdagen att den saknades på sin plats bredvid högtalaren. Har sedan dess gått skallgång i hela lägenheten utan framgång. Den är borta. Har hört rykten om en bock som setts på Stortorget, kan det vara våran? Detta är ett mysterium och jag ser fram emot lösningen.

Saknad är en stark känsla, oro en annan. Känner stark oro för en vän som ligger mig nära hjärtat. Önskar att jag kunde finnas där eller bara vara en vän....

Jag sökte ett jobb igår! Min första ansökan på tre månader, det är stort för mig. Ett framsteg i ett annars ganska stillastående liv. Och nu ska jag duscha min kropp och äta något.

Återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback