Let it rain...

Orkar inte gråta mer, förstår inte hur mycket tårar som ryms i en ung kvinna. Vet inte varför jag gråter, varför jag har en så outtömlig sorg inombords, varför jag känner mig som den mest ensamma i denna värld. Har försökt att få mitt sedvanliga pep-talk med min föredetta, men inte ens det lyckades denna gång, en ännu större känsla av ensamhet utbredde sig. Försökte istället kika på Big Brother för att skingra mina negativa tankar, och när inte ens detta fungerar så ger jag upp.

Let it rain... In my loneliness...

Kommentarer
Postat av: WB

Let There Be Rain...

Jo... då syns det i alla fall inte att man gråter...

http://www.pybackman.se/mp3/WB_STUFF/LTBR.mp3

Mer info finns på min studio-sida...

*kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback