Erotik-primetime

Börjar inse att mitt intagande av erotiskt material inte är fullt så nyttig som jag trodde. Vilken natt, en sådan drömfylld, erotisk natt. Det är inte ofta någon lyckas chocka lilla mig, men nu har jag gjort det alldeles på egen hand. Jag drömde att jag sov sött i min mjuka säng och i drömmen så började någon smeka min kropp, mjukt och försiktigt. Varma fingrar som vandrade över min kropp och utforskade den. Fjäderlätta smekningar över mina bröst. I min dröm öppnar jag ögonen med förväntan att det ska vara en man, men istället framträder en väns ansikte, en kvinna.

Drömmen fortsätter med att hon säger "Detta har jag alltid velat" och lägger sin nakna kropp över min. Bröst mot bröst, kön mot kön. Hon kysser mig lidelsefullt på munnen och fortsätter ner över min kropp, kysser, slickar och retas med mun och tunga. Samtidigt vandrar hennes fingrar ner mot mitt underliv och känner försiktigt på mig. Fortsätter med tungan och smakar och slickar mig. Det är alltid sådana gånger man slår upp ögonen och frustrerat försöker somna om, men det inte går. Typiskt!
Efter denna heta, upphetsande dröm ska jag alltså fortsätta mitt ensamma liv....

Är porr nyttigt, frågar jag mig själv stillsamt. Så många inre rörelser den åstadkommer. Men roligt är det allt att se på och huvudsaken det är roligt. Funderar på att bromsa ner min konsumtion innan andra, mindre åtråvärda människor dyker upp i mina drömmar. Denna kvinna är ju trots allt ung, fräsch och snygg. Får anse mig själv rätt nöjd ändå. Det hade kunnat framträde en äldre man, äldre dam eller en häst. Drömmar är inte alltid logiska...

Mer erotik, porr och samlag till folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback