Bara är att "bita ifrån" om man inte vill suga av nån?

Nu har jag också sett den! Dokumentären i Uppdrag Granskning: "Den andra våldtäkten". Jag är förbannad, ledsen, frustrerad, besviken och hoppas litegrann att jag inte bär på en liten tjej. För vad är det för värld jag föder ett barn till? Vad är det för värld där vuxna människor ställer sig bakom en våldtäktsman och förövare och menar att det bara är att "bita ifrån" om man inte vill suga av nån? Vad är det för värld där vuxna människor tillåter kränkningar, hot och skällsord mot ett våldtäktsoffer, där vuxna sprider skvaller och skitsnack som förstör en liten flickas liv? Jag vet inte om jag är redo att välkomna en dotter till den här världen vi har idag...

Har ni inte sett den? Gör det, på
SVT Play här! Klicka sedan på Uppdrag Granskning och Den andra våldtäkten.

Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

USch fy lät inte alls bra...Tror inte jag klarar o se sånt nu

Postat av: Jana

Har sett den nu ja med! Fy va de kokar inom mig ! Gaaah!!! ARG!

2010-03-26 @ 13:34:53
Postat av: Sandra B

Ja jag såg också den, det är helt förskräckligt! Man blir så arg.

2010-03-27 @ 11:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback