Jag har förvandlats till en äckel-tant!

Ikväll har jag tränat igen, börjar kännas som att det skulle kunna bli en vana. En vana som jag kanske inte måste släpa mig själv iväg till i framtiden. När jag väl är där, då är det bra på riktigt och efteråt är kanon! Men det är just svårigheten innan, aldrig är väl soffan så lockande.

Jag slogs idag av en hemsk verklighet. Min bror var här och hade med sig en okänd vän, som var otroligt snygg och charmig. Inte förrrän de gått så slog det mig, pojken har ju inte ens fyllt arton. Jag har förvandlats till en äckel-tant!

Kommentarer
Postat av: Veronica

äh, lammkött är väll aldrig fel?! ;)

Postat av: Lisa

Ja vem fan e inte äckeltant nuförtiden :-)

2008-01-25 @ 09:48:57
URL: http://www.liiisan.blogg.se
Postat av: Per

Jag är en äckelgubbe, på riktigt!

2008-01-27 @ 17:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback