1. Hur gammal är du om fem år?

För att komma igång igen så startar jag med en lista som jag snodde från Melker

1. Hur gammal är du om fem år?
Hemska tanke, 30 år


2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag ?
Mig själv, bra nog sällskap!


3. Hur lång är du?
1.67


4. Vilken är den senaste filmen du sett?
I am legend. Och jag tyckte den var bra, trots Lelles diss


5. Vem ringde du senast?
Min vän Frida


6. Vem ringde dig senast?
Det var nog Frida, det med


7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Nu är vi framme. Ring nåt ikväll. Puss"


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Eftersom jag avskyr att ringa, så svarar jag sms.


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Varken eller. Före detta sambos


10. När såg du senast din mamma?
Igår kväll, i en varm omfamning


11. Vilken ögonfärg har du?
Grönt gröna


12. När vaknade du i dag?
06.43


13. Vilken är din favoritsång? 
Sång... Hmm. Ja, just nu gillar jag 'My cool' med Adam Tensta


14. Vilken är din favoritplats?
Sängen, oslagbart.


15. Vilken plats föredrar du minst?
Skolsalen.


16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Det har jag faktiskt inte en aning om. Förhoppningsvis i närheten av de jag älskar.


17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mardrömmar om galna bilar och drunkningsolyckor


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Oj. Det var nog på gymmet idag, när jag såg på Simpsons.


19. Hur stor är din säng?
1.20


20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar så klart, stationär kommer jag aldrig mera ha.


21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Endast iklädd ett leende


22. Hur många kuddar har du i sängen?
3


23. Hur många landskap har du bott i?
Två. Jämtland och Västra Götaland


24. Vilka städer har du bott i?
Östersund och Göteborg


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota utan strumpor och skor


26. Är du social?
Jovars, kanske inte lika ofta nu som förr. Jag vet mina begränsningar


27. Vilken är din favoritglass?
En hasselnötsglass från Lejonet och Björnen


28. Vilken är din favoritefterrätt?
Svårt. Är inte min kopp av te, men glass i alla former välkomnas


29. Tycker du om kinamat?
Det är fantastiskt äckligt faktiskt


30. Tycker du om kaffe?
Tyvärr ja


31. Vad dricker du till frukost?
Se ovan


32. Sover du på någon särskild sida?
Fosterställning på vänster sida


33. Kan du spela poker?
Jajjemen


34. Tycker du om att mysa/kela?
Minns inte, det var evigheter sen. Men jo, det gör jag!


35. Är du en beroendemänniska?
Bergsäkert ja där


36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, ett par stycken majbarn känner jag 


37. Vill du ha barn?
Svar ja, hur vet jag inte än...


38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, jämtska och franska


39. Har du någonsin åkt ambulans?
Med blåljus och allt


40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Kan jag svara havsstrand?


41. Vad spenderar du helst pengar på?
Socialt umgänge, snus och livet


42. Äger du dyrbara smycken?
Inte ett enda, gillar inte ens smycken


43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Gillar uppdrag granskning och liknande dokumentärer


44. Kan du rulla med tungan?
Nej, jag har en missbildad tunga


45. Vem är den roligaste människan du känner?
Shit vad svårt. Syrrans gamla chef tror jag, vännen Hella tätt bakom


46. Sover du med gosedjur?
Räknas kvalster?


47. Vad har du för ringsignal?
'My cool' med Adam Tensta så klart


48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Två kartonger av bruna, gula och orange frotte och sammetskläder


49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Mitt knä


50. Flirtar du mycket?
Inte så mycket, kanske borde


51. Kan du byta olja på bilen?
Självklart


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Inte ännu.


53. Vilken var den senaste boken du läste?
'Flickan som lekte med elden' av Stieg Larsson. Sjukt bra bok


54. Läser du dagstidningen?
Så fort jag kommer åt den, annars på internet

.
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Vem fan har råd med det?


56. Dansar du i bilen?
Det är lite dåligt med utrymme för det. Men sjunger som fasen gör jag


57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Den enda som jag står ut med. P3 såklart!! Är allergisk mot andra reklamfinanserade skitkanaler

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Ingen reklam, tack!


59. När var du i kyrkan senast?
En begravning antar jag, antagligen farsans


60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Hade många favoriter, men Abras kanske då


61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Men herregud hur ska jag kunna komma ihåg det. En natt kanske

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Jag själv


Kommentarer
Postat av: Jenny

Välkommen tillbaka! :)
Håller med om Stieg L´s bok, grymt bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback