Jag ville också veta hur "Svensson" jag är

Jag är så otroligt trött efter att ha firat sista VM-helgen i stan. Min kropp är mör, likaså min själ. Nu blir det träning och lugn framöver.

Jag ville också veta hur "Svensson" jag är, så jag kopierade
Lelles lista

Hur svensk-svensson är jag egentligen?

[X] Ditt efternamn slutar på -son
[X] Du känner någon som har samma förnamn som du
[X] Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du
[  ] I din familj är ni 2 barn
[  ] Du bor i villa
[X] Du bor i en tätort
[X] Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla
[  ] Dina föräldrar har gift sig
[X] Din mamma är yngre än din pappa
[  ] Din pappa heter Lars
[  ] Din mamma heter Anna
[  ] Din familj har en Volvo
[  ] Din familj har en silvergrå eller röd bil
[X] Du har tillgång till Internet hemma
[X] Du har egen mobiltelefon
[X] Du har ett eget rum
[X] Du har varit utomlands minst 2 gånger
[  ] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna
[X] Du har varit i Grekland
[  ] Du har varit på Öland minst 2 gånger
[X] Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger
[  ] Din familj har en husvagn
[  ] Ingen av dina föräldrar röker
[X] Din pappa är lite lätt överviktig (var)
[X] Du idrottar flera dagar i veckan
[  ] Du har husdjur
[  ] Du får månadspeng
[  ] De flesta i din familj är blåögda
[X] Du äter på Mc Donalds
[  ] Du följer Melodifestivalen

Multiplicera antalet kryss med tre och få din procent.
15 x 3 = 45%
Samma lika som Lelle alltså. Inte särskilt svensson...

Kommentarer
Postat av: Flisan

jag fick 72% !!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback