Jag, en mördar-groupie?!

Diskussion uppkom idag kring mördare och psykopater som är kända för sina brott och omtalade i pressen. Namnet Juha Valjakkala dök upp och hur hemsk han verkar. Någon sa att det värsta är att kvinnor skriver till honom i fängelset och vill ha honom. Då svarade jag lågmält och aningen bittert: "Nej, det värsta är faktiskt att han aldrig svarar"
Det var verkligen tyst ett tag, innan jag som vanligt skrattar åt mina egna skämt och då kunde de andra andas ut och skratta med mig. Jag tror att de trodde mig ett tag, vilket intryck ger jag på min praktikplats? Jag, en mördar-groupie?!

En annan sak som jag skrattat åt idag är detta:  V
eckans bästa och roligaste blogginlägg av Calle Schulman själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback