Snorig, med tvättbjörnsögon och grådassiga mjukisbyxor

Tisdagar är aldrig mina dagar på jobbet. Denna morgon spatserade jag in med nyss bortflugen morgonångest, nyfunnen livslust och framför allt arbetslust. Kliver in och ska fylla på med nya varor, öppnar en av matfrysarna och reagerar direkt när jag känt på en Billy Panpizza att den är riktigt varm, på gränsen till het. Chockat känner jag mig omkring i frysen och upptäcker att det inte är en tillstymmelse till kyla i den. Kikar på termometern och ser att den står på stadiga 24 grader plus. Vilket inte är det optimala för en frys med mat i. Följden blir att jag har stått och slängt mat hela dagen. Jag kände mig kriminell och luktade Gorbys piroger resten av eftermiddagen, aldrig att jag äter en sådan igen!

Kvällen har jag spenderat med min mor, tittandes på en film: "Five people you meet in heaven". Baserad på en av mina favoritböcker med samma namn. Fantastisk fin film med ett budskap, precis som boken. Två timmars gråt i utslitna mjukisbyxor var precis vad jag behövde när jag stötte på en av stans hetaste killar i mina ögon. Fan, det är väl typiskt! Snorig, med tvättbjörnsögon och grådassiga mjukisbyxor, antar att jag inte fick honom på kroken.

Nu till dagens höjdpunkt. Min vän ska köpa tights och inte vilka som helst. Beskåda kreationen nedan, i LATEX!

image70


Kommentarer
Postat av: Erik

Tack så mycket!!
Latexkläder? Är det okej om jag ställer mig lite skeptisk till det? :)

Postat av: Kubiken

Grymt med latex = )

2007-07-11 @ 08:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback