Pojken i kassan stirrar uppseendeväckande på mina bröst

Trött, slutkörd, utmattad. Det är några av orden som bäst beskriver mig nu. Kan lägga till förvirrad och flummig också. Gick från jobbet i kväll med en stor glass (i strut så klart) i handen, en mumsig glass med chokladöverdrag. Efter att jag kletat i mig hela, trodde jag, så gick jag in på en matbutik för att handla litegrann. Lägger märke till att pojken i kassan stirrar uppseendeväckande på mina bröst, så mycket att jag själv måste titta ner. Då ser jag varför. Inte för att de är stora och jag har en urringning, utan för att mitt på det stora och det urringade ligger en hög med smält choklad. Jag låtsades som ingenting och blev klädsamt röd i ansiktet, packade mina varor, torkade bort chokladen och gick hem...

Kommentarer
Postat av: Flisan

hahahahahahahhah............
hahahhahahahahh

Postat av: Candy

Hahaha! Jag kan inte låta bli att skratta, det ger mig värsta snuskiga associationerna. . . :P Förmodligen tänkte pojken likadant?

2007-07-31 @ 15:21:40
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback