Vad tror ni, är det dags för comeback?

Vad gör jag nu för tiden, varför hör jag aldrig av mig?! Jo, det ska jag tala om. Jag jobbar, planerar bröllop, uppfostrar illbattingen, går ner i vikt, dricker vin med vänner, läser engelska böcker, bråkar om hushållssysslor, funderar kring framtid, löser korsord och älskar så mycket jag kan. Sally har hunnit bli 18 månader och jag närmar mig min 30:e födelsedag, Jonatan pluggar och jag har börjat spela nätbingo. Sally pratar en hel del, vi räknad till runt 45-50 ord häromdagen och det har aldrig varit roligare, flickan har humor. Jag har fortfarande aldrig kallat henne prinsessa, Jonatan har friat och det rullar på mot vår... Fullt upp som ni ser. Vad tror ni, är det dags för comeback?

Kommentarer
Postat av: Helen

Jaaaa!! Men nätbingo, Sara? Jag vet inte ja...

2012-01-14 @ 16:11:13
Postat av: Anouk- mamma & livsfilosof

väldigt dags. :D

Postat av: beKcAN

Ja äntligen :=) jag hade nästan gett upp hoppet.

2012-01-20 @ 08:26:08
Postat av: Åsa

så ja! Bättre sent än aldrig! =)

2012-01-22 @ 20:23:48
URL: http://missosd.blogg.se/
Postat av: Sandberg

Ja det var ju på tiden!

2012-01-25 @ 08:29:38
Postat av: Sandra Sj

Åh vad skoj! Grattis till frieri och kul att du bloggar igen :)

2012-02-01 @ 13:39:58
URL: http://sandrasjunnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback