Dock utan tonårsfylla, turisthysteri och barn...

Vad trött jag blir över att det inte går att kommentera på mina mobilinlägg? Vem är proffset med lösningen?
I övrigt var det "Alla hjärtans dag" igår, vilket Jonatan föreslog att vi skulle fira med en städkväll. Nu hade jag en våldsam huvudvärk så det blev ingen städning, men det var ju romantiskt av honom att föreslå det.
Tips sökes på trevliga smekmånadsställen. Vi åker i augusti så det blir inget Karibien eller Dubai, men kanske har ni tips på europeiska ställen. Dock utan tonårsfylla, turisthysteri och barn... Shoot, my friends!

Update 3 minuter senare
: Tydligen är det ett känt fel med kommentarerna. Jag ska kika på om jag kan fixa själv...

Kommentarer
Postat av: Elin

Grekland ;) närå men något varmt ställe då antar jag? italien?

2012-02-15 @ 21:50:21
Postat av: eriika

vi fick en resa till barcelona av mina föräldrar i bröllopspresent, dom hade ganska nyss varit där själv och älskade det, så det kanske är nått? :)

Postat av: Sandberg

Jag tänkte faktiskt oxå säga Barcelona, är helt lövli där! Både shoping, och strand om man är sugen på sånt. Jag och Willy hyrde cyklar och cyklade överallt, jätte smidigt.

2012-02-16 @ 09:44:08
Postat av: Karin

Sicilien, Sardinien eller Capri röstar jag på!

2012-02-16 @ 20:07:46
Postat av: Lelle

Håller med Karin ( även om den absoluta dröm smekmånaden självklart är i Englands inland ju! )

2012-02-16 @ 21:02:42
URL: http://lellelii.blogg.se/
Postat av: Sandra Sj

Åh NÄR gifter ni er då? :)

fan så kul....

2012-02-17 @ 10:32:54
URL: http://[email protected]
Postat av: Sara den rara

Tack alla, ska spana! Sandra, det blir i augusti :)

2012-02-17 @ 21:16:14
URL: http://sascha.blogg.se/
Postat av: Anonym

När du mobilbloggar från blogg.se appen måste du först ändra från kommenterbar till ej kommenterbar och sen innan du postar inläggen så ändrar du tillbaka till kommenterbar.. då funkar det :)

2012-02-18 @ 19:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback