Denna okunniga, vidriga gamla gubbe

Jag har alltid tyckt att Ulf Brunnberg verkar vara en rolig och skön kille. Tills, jag började lyssna på hans program i "Sommar i P1". Jag hade gett mig attan på att lyssna på alla sommarprogram och har skrattat, älskat och genomlidit en hel del av dem. Men, Ulf Brunnbergs program stängde jag av! Maken till överklass och människoföraktande mansgris har jag sällan lyssnat på. Sedan dess har jag smått avskytt denna okunniga, vidriga gamla gubbe.

Nu cementeras mina känslor kringa denna man.
Aftonbladet idag... Läs och förfäras.

Citat ur artikeln:
– Allting är ju tjejkanaler nu för tiden. TV4, där har du en riktig tjejkanal! Fan, det är ju stickprovningar och kläder och inredningar och fan och hans moster ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback