Vill bara påminna er om att tävla...

Jag är en buzzador och har därför fått chansen att testa Cliniderms produkter. Hittills verkar det lovande, då jag har torr hud som behöver extra fukt. Speciellt under vintern är min hud oberäknelig och torrare än någonsin, då temperaturen växlar så mycket mellan utomhus och inomhus. Cliniderm har en klimatblandning som kombinerar tre fuktbindare som gör att huden håller sig lagom fuktig upp till 24 timmar efter att du använt dem.




Självklart ska du ha chansen att testa produkterna. Om du tävlar här hos mig så kan du få testa på utan kostnad. Allt du behöver göra är att svara på frågan: Vilka två antioxidanter innehåller Dagcremen som visas på bilden ovan? Maila mig svaret på [email protected] och skriv sedan en kommentar till detta inlägg med motivering om varför du skulle vilja testa Cliniderm. (Ps. Svaret finns att hitta på hemsidan som jag länkar till ovan)

Kommentarer
Postat av: beKcAN

jag är med och tävlar :=)

Postat av: towis

jag är med för min hud håller på att gå sönder av denna kyla och hjälper dessa krämer så kommer jag att bli en storkonsument!

2011-01-10 @ 15:30:30
URL: http://towis.blogspot.com
Postat av: Susanna

uch, orka tävlingar! Jag ska istället sura för att jag inte kom med på den kampanjen själv. mogen :D

2011-01-10 @ 16:58:28
URL: http://stoltkaosmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback