Skrattar bäst som skrattar sist

Jag skrattar ofta med och åt Sally. När hon gör roliga miner eller när hon gör framsteg. Som igår kväll när vi badade så drog hon sig upp med hjälp av baljans kanter till knästående, jag skrattade av lycka, då hon såg så stor ut och nöjd... Lite senare står jag och lagar mat när hon kryper, på riktigt, två meter och ser helt chockad ut själv. Självklart kunde hon inte upprepa det hela när pappan kom, utan fortsatte sitt kravlande.

Nu på morgonen började jag dagen med att tömma ut en stor mugg kaffe och direkt hör jag henne skratta gott och när jag tittar på henne ler hon med hela ansiktet.

Skrattar bäst som skrattar sist var det ja...

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback