Kanske dags att se någon barnfilm

Jag är en sådan småfånig människa som älskar löjliga filmer och serier om jordens undergång. Det gör mig alltid lite smått skraj över hur jordens framtid ser ut, men jag tänker inte på det så ofta ändå. Men nu, helt plötsligt så börjar mystiska saker ske. Fåglar ramlar ner från himlen och dör, precis som de gör på film innan jorden går under. Helt plötsligt blir fiktion verklighet och jag blir skraj på riktigt... Kanske dags att se någon barnfilm, glad, hoppfull och utan minsta antydan till hemska händelser och armageddons.

Kommentarer
Postat av: eriika

typ... nalle puh? :)

Postat av: Elin

hahaha nussepig eller puh nooniii är ju ganska bra.. :D haha tråkigt med internskämt men jag var TVUNGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! v

2011-01-06 @ 17:54:43
Postat av: Sara den rara

Hehe, ok Elin... Puuuubi!

2011-01-06 @ 18:55:20
URL: http://sascha.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag tänkte direkt på serien Flash Forward när jag såg det där. Höll på å göra i brallan där ett tag:)

Har du inte sett den serien så gör det, tror du kommer gilla den!

2011-01-07 @ 09:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback