Jag kör en sån där lista, som alla andra

Jo, jag har bestämt mig. Jag kör en sån där lista, som alla andra. Tycker ni att det är tråkigt så hoppa över inläggen, men ge inte upp hoppet, för sen kommer jag förmodligen få mer inspiration till övriga inlägg.
Efter lite surfande så hittade jag denna, som jag kommer att följa...

Dag 1 - vem är jag

Dag 2 - därför bloggar jag

Dag 3 - mina syskon

Dag 4 - något jag ångrar

Dag 5 - 10 saker folk inte vet om mig

Dag 6 - i min handväska

Dag 7 - min bästa kyss

Dag 8 - något jag minns

Dag 9 - ett förhållande jag mins

Dag 10 - mitt favoritband/artist

Dag 11 - när jag var liten

Dag 12 - en resa jag har gjort

Dag 13 - någon jag saknar

Dag 14 - de snyggaste killarna jag vet

Dag 15 - en vän från förr

Dag 16 - ett minne som gör ont

Dag 17 - mina framtidsdrömmar

Dag 18 - en vän idag

Dag 19 - ett minnen som gör mig glad

Dag 20 - min första kärlek

Dag 21 - en dålig egenska jag har

Dag 22 - en låt som väcker känslor

Dag 23 - min bästa killkompis

Dag 24 - en dag jag inte kommer att glömma

Dag 25 - en hälsning till dem som vill ta åt sig

Dag 26 - bloggar jag tipsar om

Dag 27 - frågestund, om ni känner att ni missat något


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback