Dag 8 - något jag minns

Väldigt diffust ämne, det finns väl mycket jag minns och mycket jag glömt. Men för att ta fram ett extra fint minne behöver jag inte gå långt tillbaka i tiden. För ett och ett halvt år sedan så fyllde min mamma 50 (ja, det är svårt att tro), och vi barn bjöd henne på en resa till Alanya, Turkiet. Med på resan följde även min Jonatan och alla vi fyra syskon. Det var en helt otroligt lyckad resa, den bästa jag gjort i livet och jag är så tacksam för att jag fått uppleva den. En vecka av skratt, massa öl, bad, sol och kärlek! Vi sjöng karaoke, var på Hamam, åkte vattenrutschbanor i mängder, åt kebab tills vi kreverade, njöt av utsikter och gratulerade både mamma och min yngsta syster på deras födelsedagar. Jag önskar att vi kunde göra om det igen, och det snart...


Kommentarer
Postat av: beKcAN

ska styra upp det ;)Det är dags nu!

2011-01-30 @ 22:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback