För det tredje så är det bestämt

Det har varit halvdant bloggande från min sida de senaste dagarna. Mycket tack vare att dottern varit förkyld och krävt en hel del uppmärksamhet, samt att hon är snabb som vinden och det inte går att släppa henne för mer än några sekunder innan hon försöker gnaga sig igenom sladdar, slita ur tv-spelet och äta upp blöjpåsen. När vi badar så tar hon tag i badbaljans kant och drar sig upp på knä, sen gör hon volter ibland när hon försöker sätta sig upp från krypställning. Dessutom har jag besökt den lokala revyn, vilket var oerhört roligt. Snacka om att investera pengar väl, något som jag borde göra oftare.

Apropå investerat pengar, så har jag anmält mig till högskoleprovet. Det blir då andra gången jag gör det, men jag misstänker att det inte kommer att gå lika bra denna gång då jag inte alls är inne i "tänket".

För det tredje så är det bestämt att jag börjar jobba den 1 mars, och Jonatan byter av mig som föräldraledig. Det känns riktigt bra även om jag fick en släng av panikångest när jag insåg att jag kommer träffa Sally bara någon timme per dag. Men nu är det Jonatans tur...

Kommentarer
Postat av: Jana

Men JAAAAA!!!! VAd roligt!

Postat av: sara

Det är ju helt underbart att komma ut i arbetslivet igen och känns sig behövd på ett annat sätt än vad man gör hemma :) Och vad mycket mer tålamod och energi man får. Kanske inte ska skriva "man" men så kände iaf jag båda ggr jag börjat jobba och egentligen vill jag ut i arbetslivet ett tag NU men vem vill ha en höggravid undersköterska? ;) Dessutom är det så mysigt att sakna och vara saknad av ens barn! :)

Hoppas du kommer tycka att det är lika roligt som jag tyckt :)

2011-02-02 @ 17:47:14
URL: http://sasandman.blogspot.com
Postat av: towis

åh gud börja jobba - semester!

2011-02-03 @ 07:57:14
URL: http://towis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback