Dag 9 - ett förhållande jag minns

En dag sent, men ändå...

Jag minns ju alla mina förhållanden, vissa med glädje och andra är blandade känslor. Det jag tänkte berätta om här är det förhållandet som genererade min första kyss. Det var i fyran eller femman som en kille i klassen kom fram till mig och frågade om Björn fick chans på mig. Eftersom jag var i desperat behov av en pojkvän så svarade jag ja, trots att inte känslorna riktigt fanns där. Vi träffades mest på skolan, där vi knappt vågade prata med varandra. Tills en dag, då det var mellanstadiedisco på skolan och vi dansade med varandra. Snart så fann jag mig själv kyssas med killen som jag då var tillsammans med, kanske inte kär i direkt, och det var min första riktiga kyss. Inget extra kan jag känna, men det var dock en offentlig kyss. Några dagar senare så fick jag en lapp där det stod: "Jag vill göra slutt med dig. Jag vill vara kompis. /Björn" Kanske var inte jag heller någon naturlig kyssare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback