För helvete skaffa en riktig kamera

Jag och min lilla familj har ett tag nu letat hus. På grund av skällande/gnällande hundar, grannar i överlag och kanske främst på svettmängden som krävs varje gång vi går upp och ner för tre trappor med numera tung unge. Husdrömmen har sträckt sig till att bli en dröm om något på bottenplan, ibland blir jag sugen på en etta till och med. Men, åter till saken. Efter att ha lusläst alla mäklarannonser har jag märkt något. Att en viss fastighetsförmedling här i stan inte verkar ha alla bestick i lådan.

De tar kort med något som ser ut att vara en mobilkamera, på en alldeles extremt gammal mobil. De stavar fel i beskrivningar och ger ett allmänt oseriöst intryck. Jag vill bara skriva till dem och be dem att för helvete skaffa en riktig kamera, anlita en fotograf och någon som kan stava bättre än en sjuåring.

Får jag? Får jag? Får jag?


Ett exempel på en av deras osmakliga bilder. Blir Du sugen på att köpa?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gissar på Allbergs!

2011-08-13 @ 16:37:52
Postat av: Hanna-Kristine

Den bästa bilden jag har sett i en mäklarannons var på en toalett och bredvid toaletten hänger ett rensband på en krok. Vad säger det om rören?!



Bilden var från ovan nämnd mäklare.

Postat av: vanya

Kanske det här är mer i din smak? :)

Postat av: Anonym

http://www.fantasticfrank.se/visa-bilder-hemnet.php?objekt=OBJ17365_1138193977

2011-08-29 @ 16:32:54
Postat av: jana

för helvete du är värre än mig på att uppdatera!

2011-09-04 @ 15:11:32
URL: http://bilderochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback