Vad är det jag inte får glömma

Som ni kanske förstod av tidigare pass-inlägg så ska vi utomlands, till Turkiet närmare bestämt. Vi är ett stort gäng, bestående av de käraste jag har. Min vana trogen så mailar jag runt till alla att de ska se till att ha ett giltigt pass. Problemet är att jag nu inte hittar mitt eget?!

Men nu vill jag ha ER hjälp. Vad är det jag inte får glömma att ta med när det gäller Sally? Vad är det som ni upplevt som det bästa att ha med? Respektive vad som är onödigast?

Tack på förhand för hjälpen!

Kommentarer
Postat av: Therese

Kolla med BVC om dom rekommenderar nå vaccinationer till Sally. Kolla när hon får vaccinationen för mässling så hon hinner få det före ni åker. Dom snackade om just barnvaccinationer på MittNytt för ett tag sedan, att det är många som glömmer bort att farliga sjukdomar finns på andra ställen, typ mässling. kram

2011-04-15 @ 19:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback