Mina rädslor gällande barnvagnskörning

Jag är lite stolt över mig själv måste jag erkänna, denna vecka har jag verkligen gått emot mina rädslor gällande barnvagnskörning. Först åkte jag buss två gånger i måndags och idag har jag åkt rulltrappa med vagnen, 4 gånger!! Tack brudar för peppning... Hur ska jag fira detta tro? Kanske får unna mig en god hallonsmoothie ikväll. Ni som vill testa, LCHF-style, gör så här:

Hallonsmoothie LCHF

1 dl turkisk yoghurt
1 dl vispgrädde
1 dl hallon
1 dl röd mjölk


Kör i mixern och ät/drick.

Hur god och fräsch som helst...

Kommentarer
Postat av: Helen

Hejja Sara!

2010-09-08 @ 21:38:47
Postat av: anouk - NuFörvirradSmåbarnsmorsa

Oj rulltrappa känns läskigt. det har jag inte ens tänkt på=/



men way to go girl)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback