Varför går jag alltid på sånt där?

Ansiktsbehandlingsoskulden är nu förlorad och jag är nöjd och belåten. Precis som jag misstänkte så blev jag övertalad om att min hud MÅSTE ha speciella krämer och rengöring. Om inte så kommer jag blir rynkig, ful och troligen dö ensam... Så självklart köpte jag ett prova-på-paket, för mina ynka föräldrapengar.

Varför går jag alltid på sånt där? Om jag är hos frisören så kan ni ge er faan på att jag kommer hem med stylingprodukter för flera hundra, trots att jag inte ens orkar torka håret med en handduk efter duschen. Jag har så mycket saker för håret som ligger i ett skåp och samlar damm tillsammans med hårtorken som jag använder en gång i halvåret.

Vi får se hur många dagar jag orkar använda hudprodukterna innan jag faller till föga och använder tvål igen...

Kommentarer
Postat av: Karin

Sara jag har alltid varit exakt likadan, tvåltjej liksom. Men, faktiskt, så märks det skillnad när man använder något annat än tvål..



Jag rekommenderar annat än tvål men inte dyrgripar! Du vet man måste ju börja tänka på rynkorna nu mera ;)



puss fina du


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback