Undrar ni inte hur det går för mig med min kropp??

Undrar ni inte hur det går för mig med min kropp??! För en månad sen så började jag och sambon med att ta bort kolhydraterna ur kosten och istället öka på med fett. LCHF, som ni kanske vet. En månad har bara flugit iväg och jag tänker knappt på att jag äter en annan kost än "vanliga", det är gott och lätt. Dessutom har jag "fuskat" två kvällar, en med surströmming och en annan med oxfiletoast. Resultatet är inte så otroligt viktmässigt, 3 kilo mindre. Meeen, däremot är det minst 8 cm i midjan som försvunnit. Jag säger minst, för att jag inte vill mäta mig ännu, men för en vecka sedan var det 8 cm minus. Dessutom så är jag gladare, piggare, mättare, magen funkar bättre och jag sover bättre. Tyvärr har jag lite dåligt tålamod och önskar mig 30 kilo bort på en vecka, så vi får se hur framtiden formas...

Kommentarer
Postat av: Nina

Hurra för åtta centimeter alltså! Jag vågar inte mäta själv. Vet ju att jag också har 30 kg kvar. ;)



Ändå jobbigt att det inte var något som gick att "lösa" med Sally. Tycker verkligen inte om "bit ihop"-diagnoser.

Nelson har feber nu, men verkar sova sig igenom det. Stackars! Och snart ska de ha fler sprutor!



Tredje gången gillt! Nästa gång SKA jag våga. ;) Jag är ju ingen fegis egentligen!

Postat av: Karin

Va duktig du är Sara! Det kommer minska hela tiden ska du se.



Själv får jag höra att "men du har blivit smal Karin" jaha tänker jag, nöjd och glad. Går hem och väger mig och INTE ett gram har jag gått ner. Nähe fan oxå!



puss o kram

2010-10-04 @ 19:09:00
URL: http://utsiktenpasoder.blogg.se/
Postat av: Lelle

Du är BÄST min Sara den rara! Jag vet ingen som har sånt tålamod bara hon vill som du. Önskar jag hade lite av det i mig! Saknar dig och din familj!



Puss!

2010-10-04 @ 20:47:41
URL: http://lellelii.blogg.se/
Postat av: @Receptomaten

Åtta cm - wow, härligt! Grattis :D

2010-10-05 @ 11:25:51
URL: http://receptomaten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback