Fasen, jag hatar att vara nybörjare på allt!

Idag så gick jag och Sally på mamma-blinddate. Alltså mötte vi upp mammor med bebis som vi inte träffat förut, endast snackat med via bloggen. Det var nervöst innan men riktigt trevligt att sitta ner och bara snacka om allt, främst om våra jämngamla barn men även om annat. Jag gillar att vara social ändå...

Förresten har vi tagit bort mjukliften i vagnen och lagt Sally på en fäll samt i en åkpåse. Hon stortrivs och sover massor. Varför har vi inte gjort detta innan?! Men hörrni, hur gör man med selen? Ska man göra hål i fällen som ligger under åkpåsen? Eller hur gör man? Fasen, jag hatar att vara nybörjare på allt!

Kommentarer
Postat av: Helen

För Grim som helst klättrade ur vagnen ett tag var det nödvändigt, nu har han lugnat ned sig lite. Men det kan ju va lite tryggare när man åker buss osv...

2010-10-16 @ 02:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback