Då vill jag ge personen en knytnäve i magen

Som ni kanske minns, så började vi med mjölkfri ersättning (Nutramigen) för drygt en vecka sedan och har tyvärr inte märkt någon stor förbättring. Alltså är vi på ruta ett igen och ska på läkarbesök imorgon för att prata vidare om våra matningsproblem. Jag ber till den gud jag inte tror på att detta ska lösa sig, eller i alla fall att det finns någon förklaring till hennes smärta.

Det för övrigt jobbigaste med att vara mamma är andras åsikter om mitt barn. Speciellt när det säger: "Meeen, hon som är så glad och snäll jämt" eller "Hon som är sååå harmonisk" eller det populära "Hon kan ju inte lida för hon går ju upp i vikt". Då vill jag ge personen en knytnäve i magen, då ingen annan än jag är med henne hela tiden och vet hur ont hon får i sin mage när hon matas och hur jobbigt det är för både mamma och bebis...

Så, nu var det sagt. Jädra skitdag har det varit. Imorgon blir det bättre, det är jag övertygad om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback