Jämtlands fulaste morgonrock

Tisdag, det ser jävligt kallt ut utomhus med tillhörande snö och jag sitter här i Jämtlands fulaste morgonrock. Sorry Jonatan, den är hur skön som helst, men röd morgonrock med orange prickar är inte hett. Sally tog sovmorgon till halv nio så det innebar detsamma för mig. Dessutom har hon nyss somnat igen. Herregud, har det vänt nu? Kanske kommer hon börja sova bättre/mer?

Idag är det palsternacka på menyn för lilla fröken och jag funderar om vi ska ta oss en sväng till Öppna Förskolan. Där vi får hänga med förskoleläraren som aldrig slutar le. Hon är så ljuv och leende jämt att jag vill slå henne hårt i ansiktet för att se om hon ens reagerar... Förresten, finns det dagmammor nu för tiden?

Kommentarer
Postat av: Jana

Haahhahahahaahahahahaha!

2010-11-09 @ 12:54:16
Postat av: madde

hej fina du.. ja det finns men inte så många vi vilelha det till algot men vet inte om vi år tag på någon :( gick et bra att träna i går? puss

2010-11-09 @ 15:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback