Precis som jag sa kom solen på min semester!

Idag var första lediga dagen, semestern har startat! Känner mig lagom oinspirerad att sitta vid datorn, då jag gjort det varje dag på jobbet.
Tog en rejäl sovmorgon, om man bortser från det evinnerliga rännandet på toaletten. Klev upp och läste dagstidningen under tiden jag åt en lång frukost. Därefter åkte jag, sambon och systrarna på Stocke Titt och fikade i solen, lite skönt att mitt siande om vädret blev sant. Precis som jag sa kom solen på min semester! Idag är det 26 dagar kvar tills planerad kläckning av bebis och tills dess är jag ledig. Livet är gött!

Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

knappt avis :D

Postat av: Linda

Jag tänkte på dig idag och vilken härlig start på ledigheten du fick! Kram

2010-05-31 @ 21:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback