Om ni är vaken 02:55 kanske ni kan skänka mig en tanke

Hörreni, ni glömmer väl inte bort att jag fyller år snart... 28 bast! På något sätt är det inte alls lika spännande som förr, då man knappt kunde somna kvällen innan, då presenterna spelade roll. Jag misstänker att morgondagen blir precis som alla andra dagar, lagom fantastisk blandad med tristess. Men grattis i förskott till mig själv, jag har ändå åstadkommit en hel del saker under dessa 28 år. Om ni är vaken 02:55 kanske ni kan skänka mig en tanke, att för precis 28 år sedan föddes jag....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag försökte vänta till 02:55, men nu orkar jag inte hålla ögonen öppna längre. Så grattis fina Sara på födelsedagen. Önskar dig en underbar födelsedag. Många kramar till dig!

Postat av: eriika - pregzilla

åh grattiiiiiiis (nån timme i efterskott) :P



sv;

haha ja, jag äter lite glass varje dag, i crejvs it! karln vet att jag är besatt så han köper hem lite då och då så jag inte ska va utan :P

2010-05-19 @ 07:56:28
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Wiiie GRATTIS:D

2010-05-19 @ 09:31:49
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback