Och så sitter jag där i soffan med en sån här:

Idag gjorde jag misstaget att vända blicken mot helkroppsspegeln när jag gick förbi i trosor. Det var det värsta jag sett i mitt liv, min enorma nederdel upptog hela spegelbilden och jag insåg att denna sommar innebär långbyxor för min del.

Dessutom har jag precis som
Anouk börjat hata Reeboks reklam, men onaturliga stjärtar som upptar hela stora skärmen på tv'n. Hur kan man inte bli bitter och ledsen när såna här stjärtar svajar förbi i tid och otid...




Och så sitter jag där i soffan med en glass och en sån här:


Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Hahahaah åååååh. Vi har det inte lätt. Nej känns som om bränna är o glömma i somar. Jag kommer ha bolero för armarna och långbyxor för rumpa och lår i solstolen. suck

Postat av: kickan

Hahaha! sådär ser du inte ut,det kan jag sätta 100000 på! :)

2010-05-04 @ 13:21:00
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback