Kan någon styra upp det där förbannade Bangkok?!

Nu är det inte skitlänge kvar tills mina systrar kommer hem efter sin 7 månader långa resa, hem för att bli mostrar och framför allt för att ta hand om och roa sin överfeta storasyster. Men, kan någon styra upp det där förbannade Bangkok?! Så fort jag går in på någon nyhetssida så skriker rubrikerna mot mig om hur fruktansvärt farligt det är i Bangkok. Som Aftonbladet säger: Kriget har brutit ut. Skärpning thailändare, lugna ner er och låt mina älskade systrar komma hem i lugn och ro. För att inte tala om vulkanen som snarast bör sluta spruta ut aska i tid och otid. Passa er, säger jag bara... Man bråkar inte med en gravid kvinna och hennes familj!!

Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha underbara du!! Oroa dig inte, inget ska fa sta ivagen for att vi ska kunna komma hem till dig alskade syster!! Langtar saaa nu... Raknar dagarna <3 alskar dig!

2010-05-18 @ 09:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback