Jag såg nyss att vi nu är inne i 8:e månaden!!

Jag såg nyss att vi nu är inne i 8:e månaden!! Åttonde!!! Helt sjukt underbart! Ge mig bebis nu...

Din graviditet startade Sön 20 sep 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Sön 4 okt 2009 (ägglossningen).
Du är på dag 226 av 280. (80,7%).
Du är i vecka 33.
Du har gått 32 fulla veckor och 1 full dag (v32+1).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Lör 26 jun 2010
Du har 54 dagar kvar till beräknad förlossning.

Det är mycket siffror nu, men jag kan inte låta bli, älskar att allt går åt rätt håll hela tiden.


Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

ojojoj. INTE långt kvar här inte:P



Jag jobbar också 100. 8-17, men däger precis som du. Det börjar KÄNNAS nu. Jag har ju också extrakilon sen innan och lyckats gå upp dryga 10 kg till nu, suck Kan ju fan inte motionera heller då man har ont i höfter, Fattar inte hur allt ska gå ihop?



Har semester hela juli iaf och kommer ju inte tbk de 14 dgrna innan bf i augusti. Men funderar på att skära ner kanske 2h/dagen snart iaf. Inte för att jag har jätteproblem men det gör ju ont i höfter efter en dags stillasittande och man e ju tung som sagt. Plus att jag är LESS på o jobba. haha. Ska bli så skönt med mammaledighet<3



Men då har du ju bara en mnd kvar nu? sköönt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback