Jag kommer bli en klockren surkärring

Mina tonåriga grannar har fest. Musiken dånar i hela huset, tjejernas skrik skär i mina öron och pojkarnas röster bryts av målbrottsljud och skrän. Jag sitter uppkrupen i soffan med hög volym och försöker att inte höra, då jag är den fegaste människan som gått i ett par skor. Önskar så att min man, min hjälte var hemma och tog hand om mig. Innan han åkte så gick han ner och tog sig ett snack med den översminkade lilla donnan som är värdinna, vilket hon verkar ha glömt nu efter att hon sänkte ljudet i en halvtimme. Jag är rädd för tonåringar och sitter och bygger upp en bitterhet och ilska för mig själv istället, och inser att jag kommer bli en klockren surkärring om många år!!

Kommentarer
Postat av: Ida Bäckebjörk

Haha, jag är lika feg jag! Fast min granne på övervåningen gör mig galen var och varannan natt. Jag ställer mig på soffan och bankar med sopen det hårdaste jag kan i taket och hoppas att han hör! Tänk om man bara kunde knacka på och be han sänka!

2010-05-16 @ 18:23:27
Postat av: Bajenjons

Hahahaha låter som Fältjägr´n 22 det där. Låt dom få ha lite kul ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback