Coolt att kvinnor närmare 50 vill ha sex ohämmat

Det finns 3 saker just nu som är överskattade, enligt mig.

Eurovision, en samling halv-ok låtar framförda av medelmåttiga "artister" som blir kända genom att passa in i en mall när Idoljuryn och Sveriges 14-åringar bestämmer. Mindre intelligenta människor som drillas att uppträda med musik som någon känd producent producerat, in i en musikstil som jag väljer att kalla Rix FM-musik, musik som gör att man blir självmordsbenägen efter mer än 23 minuter vid radioapparaten.

Sex and the City... 2!! Ettan var inte ens bra, vi har sett det här nu på TV i för många år. Samma sak om och om igen, inget nytt under solen. Om vi levde på 50-talet så hade jag tyckt att det var coolt att kvinnor närmare 50 vill ha sex ohämmat och festa loss. Nu är det knappast chockerande att även äldre kvinnor vill leva livet och vem orkar med det klämkäcka som du gnuggas i ansiktet med?

Det kungliga bröllopet! Det finns tavlor, vykort, tallrikar mm mm i oändliga mängder. Alla med kronprinsessans och hennes blivande mans ansikte. För det första, vem köper sånt?! För det andra, vem orkar bry sig?! Kommer hon få gifta sig hur hon vill? Jag hoppas det! Det är hennes/deras viktigaste dag, inte Sveriges...

Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

jag tyckte inte heller om ettan. Men tvåan var underbar<3

Postat av: towis

och jag som älskade både boxen och ettan :) Det ohämmade sexet är inte grejen utan mer NY, kläderna, skorna och Mr Big kärleken.

2010-05-28 @ 06:40:06
URL: http://towis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback