Sparkar pappa i magen

Igår, efter en mycket trevlig middag och Thailandsinspirerad kväll så kom jag hem till min älskade och vi ställde oss i en varm omfamning i köket. Jag hinner faktiskt sakna honom om jag är på jobbet en hel dag och sen åker direkt bort. När vi står där och kramas och myser så hoppar Jonatan till och skriker: "Vad gör du?" Skrattandes förklarar jag att det inte var jag. Han fortsätter och förklarar det som att jag spände till magen så att den slog till hans. Leende förklarar jag att det är vårt barn som gör sig till känna och sparkar pappa i magen. Det är för underbart!!

Kommentarer
Postat av: eriika

awwww :]

Postat av: Sandra B

Sååå mysigt =)

2010-03-09 @ 21:19:39
Postat av: sara jonsson

men gud så gulligt!

2010-03-09 @ 22:32:27
Postat av: Jana

Myyys!!!

Ni är bra söta.

min komentar på jobbet " varför säger du så, har ni bråkat imorse " tyder på att jag inte har fått sån kärlek som ni har på länge ! haha.

Ni kan ni två !

2010-03-10 @ 10:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback