En konstant värk, som påminner väldigt mycket om mensvärk

Tack för många förslag om midsommar, ska ta dem i beaktande om inget mer händer på bebisfronten. Idag besökte jag en erfaren tvåbarnsmamma och pratade om graviditet, barn och relationer. Mycket trevligt och tiden gick fort innan jag satt på bussen på väg hem, med den medföljande molvärken som sällskapat med mig sen i söndags kväll. Idag ökade smärtan och istället för att kunna klocka värkar så har jag haft en konstant värk, som påminner väldigt mycket om mensvärk. Jaha, ska det vara så här nu? Hur länge då? Är det något på gång? Håller tummarna för det och försöker sova...

Kommentarer
Postat av: Fia

Åååå jag är så pirrig!!! hoppas det är på G!!!! PUSS!

2010-06-23 @ 12:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback