I love Baby-björn

Baby-björnen var en riktig höjdare. Vi gick en snabbis på stan och det var hur smidigt som helst, armarna fria och fina Sally sov och verkade må hur bra som helst. Kvällen spenderade jag med finaste vännerna på den årliga festen, där alla samlas, hemvändare och Östersundare, för underbar mat och umgänge. Jag tog med mig Sally, som älskar att umgås med människor och hon spanade in alla nya bekanta med stora ögon. Inte ett ljud från flickan, trots att vi var där hela kvällen! Jag spelade till och med lite kubb med dottern på magen i bärselen. I love Baby-björn, rekommenderas varmt!

OBS: Personerna på bilden har inget med vårt liv att göra

Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

coolt. Ska bli spännande o se om knodden gillar vår också:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback