Ge mig torsdag nu! Så att vi får se vår älskade någon röra sig...

I morgon inträffar en stor händelse, en av många stora händelser i den nya värld jag dragits in i. I morgon ska vi via ultraljud få stifta bekantskap med den lilla varelse som växer inom mig. Denna någon som är ett resultat av kärlek, av respekt och av vår gemensamma genuppsättning. Någon som är så efterlängtad och älskad redan nu och som kommer överösas av kärlek under både bra och svåra stunder.

Men samtidigt är jag rädd. Tänk om någon inte lever längre, om någon har en skada...

Ge mig torsdag nu! Så att vi får se vår älskade någon röra sig...


Kommentarer
Postat av: Anonym

spännande =))! lycka till!

2010-01-20 @ 22:45:10
Postat av: Lelle

Ååååh, nu är det nära tills i morgon!

Klart lill*n mår jättebra, den kan inte göra annat när den får höra din och Jonatans fina härliga röster om dagarna!

Postat av: Sandra B

Det här så härligt att läsa om era förväntningar och vad som händer runt er just nu! Puss

2010-01-21 @ 17:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback