Vända hela mitt liv upp och ner

2009 startade jag med att skåla i champagne på en finlandsfärja, tillsammans med vänner, kärleken och mina systrar. 2010 skålade jag in med Pommac, den blivande fadern till mitt barn och bekanta.
Under året som gick så hann jag:

- Påbörja ännu en viktnedgång och ge upp

- Lida av medaljongsjukan

- Besöka Vårforum som ängel tillsammans med världens snyggaste brudar

- Sälja ett hus

- Vara på två begravningar, både farfar och farmor vandrade vidare under det här året.

- Njuta av sommaren på uteserveringar, på båtar, på uteplatser, i Badhusparken tillsammans med vänner

- Bli kär i Twilight-sagan och True Blood

- Försöka mig på jogging i sin ädlaste form, och ge upp

- Åka till Turkiet tillsammans med världens bästa familj. Den helt klart bästa resan i mitt liv!

- Festa loss på 100-årsfest, bada utomhus i Jämtland och dricka rosé i solen

- Röka och snusa som aldrig förr och sluta med båda två

- Testa positivt på ett graviditetstest och vända hela mitt liv upp och ner

- Ljuga för alla om varför jag inte följer med och dricker alkohol. Jag är chaufför, sjuk osv. Dessutom spelar jag drickande människa en hel dag och kväll!! Oscarsstaty till mig, tack!

Nu ser jag fram emot 2010, nytt år, mer glädje, mer lycka och kärlek och framför allt, större familj!

Nästa år är vi en till i familjen!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ahhhh nu kommer det krokodil tarar har i koket pa varat hostel hahaha saknar er sa mycket och ar saaaaa lycklig att vi ska fa en liten bebis i familjen. OCH for att jag nu ocksa kan fa beratta for alla... Lyckan ar stor <3 Saknar dig sa otroligt mycket. ALSKAR DIG!!!

2010-01-04 @ 07:41:42
Postat av: Beckan

Jaaaa, en till i varan grupp :-) UNDERBART!!!

2010-01-04 @ 07:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback