Helt öppet med trosorna nere vid fotknölarna

Jag tror att jag håller på att skaffa mig en fobi... mot offentliga toaletter. Och inte är det för att de är äckliga och ohygieniska, utan på grund av min traumatiska upplevelse igår.
Besökte (som vanligt) ett café inne i stan och eftersom min blåsa numera är av storleken matskedsmått så måste jag dra mig undan till damrummet. Lite halvt stressad lufsar jag nerför trappen till toaletten, där jag utan eftertanke slänger upp dörren och möter ett par skräckslagna ögon. En dam av modell äldre satt där helt öppet med trosorna nere vid fotknölarna och torkade sin bakdel efter utförd avföringsdumpning. Jag får panik, andas in den obehagliga odören, säger "Ojursäktaförlåtursäktaojoj", backar hastigt ut samtidigt som jag slänger igen dörren och smiter in på herrarnas där jag får kväljningar och skäms som ett as. Nej, nu får det vara nog, inga fler offentliga toaletter utan att jag knackar innan!

Kommentarer
Postat av: Hasse

hahaha.... Du är en hjälte

2010-02-28 @ 21:44:46
Postat av: Susanne

Omeeeeeh!!!! Vilken människa! Sätter sig och bajjar utan att låsa dara!! Huuuu!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback