Ett recept på hur du saboterar din flickväns morgon/dag

Bjuder härmed på ett recept på hur du saboterar din flickväns morgon/dag. Det tar inte särskilt lång tid och är inte så svårt.

Vad behövs då:
Ett stycke väckarklocka
Morgontrötthet
Flickvän
Hockeymatch på TV (gärna så tidigt som möjligt)
En skvätt nonchalans

Så här gör du:
Ställ klockan omänskligt tidigt, gärna drygt en halvtimma innan din flickvän måste kliva upp som hon gör varje dag och som du inte gör vanligtvis. Hör inte klockan utan låt henne lyssna på den i en minut och vakna sedan och var sur när hon puttar på dig. Fråga surt varför hon är så högljudd när hon försöker äta frukost. Slå på TV:n på ganska hög volym och låt sportandet överrösta allt annat i lägenheten, som hennes morgonprogram på radio. Gå in i köket och ta frukost framför henne, gå tillbaka till TV:n, skrik gärna litegrann och var allmänt störig.

Skulle det vara någon ingrediens eller något tillvägagångssätt som är oklart så kontakta gärna min sambo. Han kan han!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Hoppas du får en bra dag ändå :)

2010-02-22 @ 09:13:34
Postat av: Kristina

hahahahaha jag döööör vad roligt!!! =) När bebisen har kommit kommer du önska att det är hockey varje morgon så att sambon tar med sig bebisen upp och du får ligga kvar ;-) Det var min morgon! Ha en underbar dag! Kram!

Postat av: Jana

Hahahaa.. du är bra rolig !!!

2010-02-22 @ 11:10:08
Postat av: Tiger

Haha. Jag vaknade 07:45 småsur för att M inte dragit upp mig till matchen kl 06... Han svarade: "jag ville att mina små älsklingar skulle få sova"... Det var säkert snällt, tyckte han, men just idag skulle vi ha bytt sambos! :D

2010-02-22 @ 16:39:31
URL: http://tigertips.myshowroom.se
Postat av: Tess

Tihi.... Visst är dom guldvärda! Hoppas dagen blev guldvärd fram emot kvällen iaf =)KRAM Tess

2010-02-23 @ 16:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback